آيا جراحي لثه درد دارد؟

در صورتي كه به بيماري هاي لثه مبتلا شويد، دندانپزشك شما ميتواند جراحي لثه را براي شما توصيه كند كه انواع مختلفي دارد. شايع ترين علت بيماري هاي لثه زماني ايجاد ميشود كه باكتري ها رشد فزاينده اي در دهان شما داشته باشند و پلاك هاي زيادي ايجاد كنند و بدن شما قادر به مبارزه با اين عفونت نباشد.

عوامل خاصي مانند داروها و بيماري هاي مزمن مي توانند بعضي افراد را مستعد ابتلا به بيماري هاي لثه كنند حتي اگر اين افراد بهداشت دهان و دندان مناسبي داشته باشند.

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

رفتارهاي عجيب در كودكان

 

اختلال بيش فعالي كمبود توجه است. اين يك وضعيت پزشكي است. فرد مبتلا به بيش فعالي داراي اختلالات در رشد مغز و فعاليت مغز است كه بر روي توجه، توانايي نشستن و كنترل خود تاثير مي گذارد. بيش فعال  مي تواند يك كودك را در مدرسه، در خانه و در دوستي ها تحت تأثير قرار دهد.

 


 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

كاشت ايمپلنت دندان با تكنولوژي جديد در يك روز/ ايمپلنت پروآرچ براي چه كساني ضرورت دارد؟

يك متخصص جراحي و ايمپلنت گفت: در روش نوين پروآرچ فرد در يك روز، فرم زيبايي صورت و عملكرد جويدن خود را بازمي‌يابد.


به گزارش حوزه كلينيك گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران؛ امين معتمدي متخصص جراحي و درمان بيماري‌هاي لثه و ايمپلنت با بيان اينكه جمعيت ايران به سمت سالمندي در حركت است، گفت: در دنيا سوق جمعيت به سمت سالمندي پيش مي‌رود و جمعيت افراد فاقد دندان در حال افزايش است در همين راستا افراد براي بهبود كيفيت زندگي، روابط اجتماعي و شغلي خواهان دندان‌هايي سالم، زيبا و محكم هستند.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

مرسدس بنز C-Class و تعمير آن

مرسدس بنز C-Class در سال 2019 پيشرفت هاي تكنولوژيكي بي شماري را در سبك و سيستم گويا خود دارد . سبك جديد بدن اين مدل  بدنه پايين تر، گزينه هاي چرخ و روشنايي همه ي LED ها، شكل ظريف آن را برجسته مي كند. كابين تحسين شده ابعاد جديدي از لذت را به ارمغان مي آورد.

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

نقش ليزر در كاشت ايمپلنت دندان و جراحي لثه

كاشت دندان با ليزر
نقش ليزر در جراحي ايمپلنت چيست؟
جراحي ايمپلنت با ليزر گزينه بهتر و با آسيب كمتر به بافت نرم و سخت در دندانپزشكي ايمپلنت ايفا مي‌كند. استفاده از ليزر در جراحي ايمپلنت سبب مي‌شود كه محل جراحي با حداقل آسيب به بافت نرم و سخت، آماده شود. در واقع ما جراحي آتروماتيك و بدون آسيب در جراحي ايمپلنت با ليزر خواهيم داشت. در جراحي ايمپلنت با ليزر، ما قادر خواهيم بود فقط بافت‌هايي را كه نياز داريم، برداريم و به بافت‌هاي سالم اطراف، آسيبي وارد نمي‌آوريم. برداشت بافت نرم و سخت با حداقل آسيب خواهد بود. دقت انجام جراحي در اين روش بسيار افزايش دارد و خونريزي مانند روش جراحي با تيغ، نخواهيم داشت.

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

اركان اصلي طراحي يك سايت

 


يك سايت مي تواند نقش يك پكيج تبليغاتي را براي كسب و كار شما داشته باشد. حتي با ويژگي هايي فراتر از آن كه هميشه و به راحتي در دسترس شماست و مي توانيد تغييرات دلخواهتان را به صورت آنلاين انجام دهيد. و در ضمن علاوه بر اينكه محصولات و خدمات خود را، به اشتراك مي گذاريد مي توانيد بازخورد و فيد بك محصولات و خدمات خود را ببينيد و در سدد رفع و يا ارتقاء ويژگي هاي آن باشيد. بدون آنكه رو در رو با هر يك از مخاطبينتان مذاكره داشته باشيد. 

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ]