عوارض وحشتناك دندان پوسيده بر بدن

عوارض خطرناك و جدي دندان پوسيده در دهان براي سلامتي بدن
بهداشت دهان و دندان،يكي از مهمترين اقدامات براي داشتن دهان، دندان ها و لثه سالم است ؛ از آنجا كه دهان يك ورودي اوليه در بدن است، بهداشت ضعيف دهان و دندان مي تواند تاثير منفي بر روي كل بدن بگذارد.عوارض دندان پوسيده

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

آپارتمان نشيني در گرگان

 

شهر گرگان ، در استان گلستان قرار دارد و مركز اين استان است. گرگان شهري توريستي است كه در همه ي فصل هاي سال به خصوص تابستان مورد توجه گردشگراناست. اين شهر طبيعت فوق العاده اي دارد و آب و هواي آن به دليل قرارگيري بين كوه و دريا از خوش آب و هوا ترين مناطق ايران است و كساني كه بيماري هاي قلبي و تنفسي دارند


برچسب‌ها: ،

بازدید:

عوارض وحشتناك دندان پوسيده بر بدن

نشانه ي صحت دهان و دندان ضعيف است،باكتري ها مي توانند به راحتي از دهان وارد جريان خون شوند و باعث ايجاد عفونت و التهاب مي شود.

بسيار مهم است كه به طور متناوب به دندانپزشك مراجعه كنيد تا از سلامت كلي بدنتان مطمئن شويد، در اين بخش از سلامت نمناك برخي از مشكلات رايج و جدي ناشي از سلامت دهان و دندان وجود دارد كه خواهيم گفت.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

آيا فروشگاه ها هم نرم افزار حسابداري ميخواهند؟

 

نرم افزار حسابداري يك برنامه اساسي است كه به سازمان امكان مي دهد جريان پول را براي بررسي و حسابرسي داخلي و خارجي ثبت كند. اين ابزار اصلي براي ارزيابي سلامت مالي سازمان است و براي برآورده شدن موارد قانوني از طريق چنين ابزارهاي مالي اصلي به عنوان سرفصل عمومي، حسابداري قابل پرداخت و دريافتي، سفارش خريد، سهام يا موجودي و صدور صورتحساب است. پياده سازي مدرن از برنامه به ماژول حقوق و دستمزد، پرداخت الكترونيكي، جدول زماني و هزينه هاي ديگر به منظور افزايش جايگاه و گسترش در بازار ميباشد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

چكار كنيم دندان هايمان خراب نشود؟ +روش

مراقبت از سلامت عمومي دهان و دندان در واقع حفظ سلامت كل بدن است و داشتن چك آپ‌هاي منظم و رژيم غذايي متعادل از توصيه‌هاي عمومي براي حفظ سلامت دندان‌ها است.

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

نرم افزار حسابداري اندرويد چه ويژگي دارد؟

نرم افزار حسابداري يك نوع نرم افزار رايانه اي است كه متخصصان حسابداري براي مديريت حساب ها و انجام عمليات حسابداري استفاده مي كنند.
حسابداري عمل سيستماتيك، كار يا فرآيند برقراري ارتباط و ثبت اطلاعات مالي است. در يك محيط كاري، اين كار به منظور مميزي داخلي و خارجي، گزارش هاي مورد نياز و تجزيه و تحليل مالي براي برآورده ساختن الزامات قانوني يا مديريت داخلي انجام مي شود. حسابداري همچنين ممكن است شامل اندازه گيري، طبقه بندي، تاييد، جمع بندي و تفسير اطلاعات مالي سيستماتيك و متنوع باشد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

جديدترين روش كاشت دندان ثابت

ايمپلنت / تازه هاي دندانپزشكي0 ديدگاه
بسياري از افراد از بي دنداني رنج مي برند، اما آيا امكان جايگزيني دائمي همچون دندان طبيعي براي آن ها وجود دارد؟با وجود جديدترين روش كاشت دندان ثابت ، بايد گفت جواب مثبت است. ايمپلنت ها همانند ريشه دندان طبيعي هستند كه در استخوان فك جايگزين مي شوند،و مي توانند باعث حفظ ساختار استخوان فك شوند. اما امروزه روش هاي جديدتري نيز براي جايگزيني دندان از دست رفته وجود دارد كه بدون ايمپلنت انجام مي شود.

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

كانكس در مدل هاي مختلف

 

امروزه صنعت كانكس و خانه هاي پيش ساخته بشدت درحال رشد و شكوفايي است . اين صنعت در كشور ايران از دهه ي ۴۰ شمسي با ورود كيوسك هاي مطبوعاتي به مردم ايران معرفي شده و در آن زمان اين سازه ها را بطور كامل فلزي ساخته و مانند يك قوطي بزرگ فلزي طراحي و توليد مي كردند و از هيچ گونه امكانات رفاهي در ساخت آن ها بهره برده نمي شد .


برچسب‌ها: ،

بازدید:

۷ نكته اساسي درباره كاشت دندان

نگران از دست دادن دندان‌هاي آسيب‌ديده خود نباشيد.امروزه با پيشرفت علم در زمينه دندان پزشكي راهكارهاي مختلفي براي درمان اين دندان‌ها اختراع شده است كه يكي از اين راهكارها ايمپلنت دندان است كه امروزه توسط پزشكان توصيه مي‌شود و بهترين درمان براي دندان‌هاي از دست رفته است.

به گزارش سرويس بازار ايسنا، بنابر اعلام كلينيك تخصصي ايمپلنت دكتر بزرگ، دندان‌ها به طور كلي از دو قسمت ريشه و تاج كه روي ريشه قرار مي‌گيرد، تشكيل مي‌شوند. ايمپلنت از جنس تيتانيوم كه فلزي خنثي است و با بدن سازگاري دارد، ساخته مي‌شود و به همين دليل به عنوان غيرخودي توسط بدن شناسايي نمي‌شود.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

سفر به ارمنستان

 

سفر به ارمنستان سفر به سرزميني است كه طيف وسيعي از ديدني هاي طبيعي، مراكز تفريحي، سازه هاي قديمي و آثار باستاني زيادي را دارا است كه، روز هاي خوب و شادي را براي شما رقم خواهد زد. با سفر به ارمنستان شما با فرهنگ و اصالت مردمان آنجا آشنا خواهيد شد .


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ]