ارکان اصلی طراحی یک سایت

 یکی دیگر از ویژگی های یک سایت این است که شما به وسیله آن می توانید بین اعضای یک سازمان که در یک جا حضور ندارند ارتباط برقرار کنید و تعامل کاری و فکری داشته باشید. به عبارتی معضل مکان را برطرف می کند. با این کار در هزینه ها و وقت نیز صرفه جویی بسیاری کرده اید. 

یک سایت باید متناسب با نیازهای کاربران و مخاطبین مطابق  باشد وگرنه، در غیر این صورت  شک نکنید باز خورد لازم را نخواهید داشت. بنابراین در نظر داشته باشید سایت شما استادارد های لازم را داشته باشد تا کاربران پس از وود به سایت شما احساس رضایت کامل داشته باشند و راغب باشند تا با شما مبادله داشته باشند.

اولین ویژگی طراحی سایت که چشم بیننده را در وهله اول خیره می کند، قالب سایت می باشد  قالب سایت باید کاملا اختصاصی بوده و طراحی با رابط کاربری منحصر به فرد باشد و همچنین مدت زمان بارگیری و لود شدن آن نیز نباید طولانی باشد. یکی دیگر از ویژگی های یک سایت حرفه ای، محتوا و کلمات کلیدی آن است. کلمات کلیدی کلماتی هستند که کاربران بیشتر آن را در موترهای جستجو، به کار می برند. پس دقت کنید کلمات کلیدی تان مرتبط با نیاز مشتری و کاربران باشد. محتوای سایت باید مفید و تاثیر گذار باشد و  در عین منحصر به فرد بودن حق مطلب را ادا کند. عبارات جذاب به کار ببرید و به هیچ عنوان از مطالب دیگران کپی نکنید.

سئو

بحث مهم و کلیدی دیگری که  در پایا و ماندگار بودن یک سایت نقش اساسی دارد و باعث می شود سایت شما مدت زمان زیادی در رتبه خوبی در موتورهای جستجو داشته باشد سئو و بهینه سازی سایت می باشد. خدمات طراحی سایت یکی از ارکان مهم می باشد که به جرات می توان گفت کار هر شخصی نیست.  یادتان باشد سئو مبحثی تخصصی، زمانبر و گسترده می باشد چرا که الگوریتم های گوکل و دیگر موتوهرهای جستجو، مدام در حال تغییر و به روز رسانی هستند و شما باید کاملا به آن تغییرات واقف باشید. پس اگر با طراحی سایت شرکتی و سئو آشنایی ندارید آن را به دست متخصصان حرفه ای بسپارید تا با کلمات کلیدی و محتوای مناسب و همچنین بک لینک ها و رپورتاژها، بهترین نتیجه را برای شما و سایت فروشگاهی تان به ارمغان آورند.

منبع: طراحی سایت تهران، سئوهاما


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]