بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
homshine

مرسدس بنز C-Class و تعمیر آن

مرسدس بنز C-Class در سال 2019 پیشرفت های تکنولوژیکی بی شماری را در سبک و سیستم گویا خود دارد . سبک جدید بدن این مدل  بدنه پایین تر، گزینه های چرخ و روشنایی همه ی LED ها، شکل ظریف آن را برجسته می کند. کابین تحسین شده ابعاد جدیدی از لذت را به ارمغان می آورد.

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

نقش لیزر در کاشت ایمپلنت دندان و جراحی لثه

کاشت دندان با لیزر
نقش لیزر در جراحی ایمپلنت چیست؟
جراحی ایمپلنت با لیزر گزینه بهتر و با آسیب کمتر به بافت نرم و سخت در دندانپزشکی ایمپلنت ایفا می‌کند. استفاده از لیزر در جراحی ایمپلنت سبب می‌شود که محل جراحی با حداقل آسیب به بافت نرم و سخت، آماده شود. در واقع ما جراحی آتروماتیک و بدون آسیب در جراحی ایمپلنت با لیزر خواهیم داشت. در جراحی ایمپلنت با لیزر، ما قادر خواهیم بود فقط بافت‌هایی را که نیاز داریم، برداریم و به بافت‌های سالم اطراف، آسیبی وارد نمی‌آوریم. برداشت بافت نرم و سخت با حداقل آسیب خواهد بود. دقت انجام جراحی در این روش بسیار افزایش دارد و خونریزی مانند روش جراحی با تیغ، نخواهیم داشت.

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

ارکان اصلی طراحی یک سایت

 


یک سایت می تواند نقش یک پکیج تبلیغاتی را برای کسب و کار شما داشته باشد. حتی با ویژگی هایی فراتر از آن که همیشه و به راحتی در دسترس شماست و می توانید تغییرات دلخواهتان را به صورت آنلاین انجام دهید. و در ضمن علاوه بر اینکه محصولات و خدمات خود را، به اشتراک می گذارید می توانید بازخورد و فید بک محصولات و خدمات خود را ببینید و در سدد رفع و یا ارتقاء ویژگی های آن باشید. بدون آنکه رو در رو با هر یک از مخاطبینتان مذاکره داشته باشید. 

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

جراحی لثه با لیزر و هزینه آن و بیماری های لثه چیست؟


برای دانستن جراحی لثه و مطالب آن لازم است که ابتدا شناخت آناتومی از لثه داشته باشیم و برای تشخیص بیماری شرایط سلامت را در مبحث لثه باید بدانیم بافت هایی که دندان را در بر گرفته اند پریودنشیوم می‌شوند پریودنشیوم شامل لثه و که بافت های حمایت کننده از سمان سطح ریشه الیاف پریودنتال و زائده آلوئولار استخوان فک تشکیل می شود.


جراحی لثه با لیزر و هزینه آن و بیماری های لثه چیست؟ -

ساختار لثه و بافت های اطراف آن از دید بالینی

از دید بالینی لثه شامل سه قسمت است لثه آزاد، لثه چسبنده و لثه بین دندانی. خود لثه بافت نرم کراتینیزه ای است که با پهنای 1 تا 9 میلیمتر دور تا دور دندان را در بر میگیرد در تعریف لثه به نرم بودن آن اشاره می‌شود تا با بافت سخت اطراف دندان اشتباه نشود به کراتینیزه بودن آن اشاره می‌شود تا از مخاط آلوئول غیر کراتینیزه اختلاف داده شود و به دور تا دور دندان بودن لثه تاکید می شود تا با بافت کراتینیزه کام که با دندان فاصله دارد اشتباه نشود.




برچسب‌ها: ،

بازدید:

چگونه فطریه و کفاره خود را به دست نیازمندان واقعی برسانیم؟

 

پایان یافتن ماه مبارک رمضان برای بندگان متدینی که خالصانه و عاشقانه، در این ماه مبارک روزه گرفته‌اند، در بردارنده حس شادی و رضایت و سربلند بیرون آمدن از آزمون الهی و سر سفره میهمانی خداوند نشستن است.  

 

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

جراحی حفره‌ای لثه

جراحی حفره‌ای لثه ( انگلیسی : Pinhole Surgical Technique® or PST) روشی نوین برای بازگردانی لثه از دست رفته یا آسیب دیده است که در مقایسه با روش‌های رایج جراحی لثه از مزایای زیادی برخوردار است. این روش توسط دکتر جان چاو و پس از سال‌ها تحقیق و بررسی بر روی موارد گوناگون از بیماری‌های لثه برای اولین بار پایه‌گذاری شد[۱]. از خصوصیات این شیوه نوین عدم نیاز به پیوند و برداشت بافت زنده از سقف دهان، عدم نیاز به بخیه به جز در موارد خاص، زمان بسیار کوتاه، درد و خون‌ریزی کمتر، دوام بیشتر و هزینه کمتر نسبت به روش‌های معمول دیگر را می‌توان نام برد[۲].

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

جراحی لثه چیست

جراحی لثه یا پریودنتال دارای شباهت خاص با هرس کردن درخت دارد. در این حالت مشابه هرس کردن شاخه های اضافی، خشک شده و دارای مشکل به منظور کمک به رشد درخت، بخش هایی از لثه که دارای مشکل هستند، در عمل جراحی لثه حذف یا ترمیم می شوند و به این ترتیب امکان رشد مناسب سایر اجزای لثه فراهم می گردد. علاوه بر این در برخی موارد نیاز به پیوند بافت جدید در محل آسیب دیده وجود دارد.

 

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

گردآوری اخبار دنیای فناوری در سایت تک تایمز


هدف سایت تک تایمز ایرانی چیست؟ امروزه با رشد جهش وار علم در ایران و جهان، اخبار دنیای فناوری همه روزه در ابعاد وسیعی توسط خبرگزاری های داخلی و خارجی منتشر میشود و چنانچه علاقه مندان به دنیای فناوری و علم بخواهند در جریان تمام این اخبار قرار بگیرند میبایست همه روزه به تمامی وبسایت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات سر بزنند تا موضوعات مورد علاقه خود را پیگیری کنند. 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

خرید بلیط و خدمات مسافرتی مناسب

چگونه یک تور با خرید بلیط هواپیما و خدمات مسافرتی مناسب پیدا کنیم؟

وقتی که بحث سفر و تور و خرید بلیط هواپیما ارزان ( بلیط هواپیما - بلیط قطار - بلیط اتوبوس ) می‌شود، پیدا کردن یک تور مناسب مهم‌ترین دغدغه افراد می‌شود. فرقی هم ندارد که تجربه چندین سفر با تور را داشته یا اصلاً با تور سفر نکرده باشید، در هر بار سفر با تور، همیشه این سؤال را از خود می‌پرسید که آیا خدمات این آژانس مسافرتی معتبر است یا اینکه از افراد مجرب برای برگزاری مناسب تور استفاده می‌کند؟

چگونه یک تور با خرید بلیط و خدمات مسافرتی مناسب پیدا کنیم؟ 

 

چگونه یک تور با خرید بلیط و خدمات مسافرتی مناسب پیدا کنیم؟

این سؤال و نگرانی زمانی بیشتر می‌شود که شما قصد سفر خارجی را داشته باشید و از آنجا که هیچ آشنایی با یک کشور خارجی را ندارید، از این رو برای شما خیلی مهم است که از توری استفاده کنید که با ریزوبم کشور آشنا باشد و بهترین تجربه را برای شما به وجود بیاورد.

از این رو سفر کردن با یک توری که هیچ آشنایی از قبل با آن ندارید، در ابتدا با نگرانی همراه است که البته این نگرانی تا حدی هم طبیعی است؛ اما برای اینکه بتوانید کمی از نگرانی خود کاهش دهید، راهکارهایی وجود دارد به شما در پیدا کردن تور مناسب کمک می‌کند. به عبارتی دیگر، بیشتر این نگرانی‌ها فقط به خاطر شناخت نداشتن به خدمات تور است.

در ادامه و در سایت آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت ما قصد داریم تا به شما روش‌های پیدا کردن تور مناسب را بیان کنیم؛ اما قبل از اینکه وارد این مسئله شویم، ابتدا بهتر است که بگوییم، چرا باید با یک تور سفر کنیم و به عبارتی دیگر سفر با یک خدمات آژانس مسافرتی چه مزیت‌های را دارد و البته اینکه چه زمانی بهتر است که تور استفاده کنیم؟

بهترین زمان استفاده از یک تور

  • شما هیچ شناخت از جاذبه‌های دیدنی شهر مقصد ندارید و نمی‌دانید که کجا باید بروید.
  • بودجه کافی برای سفر کردن را نداشته باشید.
  • قصد سفر به یک کشور خارجی را داشته باشید که مسلماً نمی‌توان بدون خدمات تور آن را انجام داد.
  • تنها یا با دوستان خود هستید؛ اما دوست ندارید که وقت خود را صرف کارهای غیرضروری کنید.

مزیت‌های سفر کردن با تور

  • با تمامی جاذبه‌های شهر مقصد آشنا می‌شوید. البته ممکن است که اگر شما هم به تنهایی سفر کنید، تمامی جاذبه ها را مشاهده کنید؛ اما از آنجا که لیدری وجود ندارد، امکان آشنا شدن برای شما خیلی کم است و صرفاً برای شما یک بازدید ساده خواهد بود.
  • هزینه سفر خیلی کمتر تمام می‌شود.
  • نیازی به مجوز برای بازدید از اماکن خاص را ندارید.
  • در طول سفر امنیت خواهید داشت و اگر هم اتفاقی برایتان افتاد، تور تمامی مسئولیت را به عهده خواهد گرفت.
  • شما بیمه خواهید بود.
  • با روش‌های مختلف سفر کردن به خصوص در تورهای جنگلی یا بیابانی آشنا خواهید شد.

 

چگونه یک تور با خرید بلیط و خدمات مسافرتی مناسب پیدا کنیم؟ 

 

چگونه یک تور با خرید بلیط و خدمات مسافرتی مناسب پیدا کنیم؟

اما چگونه یک تور با خرید بلیط و خدمات مسافرتی مناسب پیدا کنیم؟

 
  1. آیا آژانس مسافرتی تور است یا فقط بلیت می‌فروشد؟

تور فقط از طریق آژانس مسافرتی انجام می‌شود؛ اما هر آژانس مسافرتی چنین مجوزی را ندارد. برای همین، هنگامی که وارد یک آژانس مسافرتی می‌شوید، بررسی کنید که آیا چنین مکانی مجوز برگزاری تور را دارد یا خیر؟ برای خرید بلیط هواپیما ، قطار ، اتوبوس بعضی از آژانس‌ها فقط بلیت قطار یا هواپیما می‌فروشند و اگر مجوز اجرای تور را داشته باشند، حتماً باید آن را در سردر مکان خود نصب کنند. در واقع این اولین نکته‌ای است که باید قبل از هر چیزی به آن دقت داشته باشید.

  1. از دوستان یا آشنایان سفری خود بپرسید

همه ما در بین دوستان یا آشنایان خود کسی را داریم که اهل سفر است و هر بار که سراغ او را می‌گیریم، یا به شهرهای داخل ایران سفر کرده یا با تور به یک کشور دیگر برای گشت و گذار رفته است. بهترین منبع برای تحقیق برای شما همین افراد هستند. آن‌ها خدمات آژانس‌های مسافرتی مختلف را بررسی کرده و به خوبی با آن آشنا هستند و از این رو می‌توانند با توجه به هدف شما، بهترین گزینه را معرفی کنند.

  1. سابقه آژانس‌ها را بررسی کنید

تمامی آژانس‌ها سعی می‌کنند که در هنگام تبلیغ خدمات خود، بهترین تجربه‌های تور را هم نشان بدهند. هر چه سابقه آژانس در این زمینه بیشتر باشد، تجربه‌های زیادتری هم نشان خواهد داد. پس در ابتدا به بررسی تورهایی برگزار شده آن بپردازید و البته در خصوص سابقه خود آژانس، زمان فعالیت و نوع کارمندان آنجا هم تحقیق کنید. نکته مهم‌تر اینکه بعضی از آژانس‌ها به اصطلاح آوازه دارند؛ اما خیلی خدمات مناسبی را ارائه نمی‌دهند.

  1. آیا نماد اطمینان گردشگری دارد یا خیر؟

اگر آژانس مسافرتی خود را از اینترنت پیدا کرده‌اید، به بررسی نماد اطمینان گردشگری T بپردازید. تمامی آژانس‌های مسافرتی باید چنین نمادی را از سازمان میراث فرهنگی دریافت کرده باشند.

  1. در خصوص بیمه سؤال کنید؟

بیمه مهم‌ترین مسئله در سفر است. تور موظف است که مسافران خود را از همان اول بیمه کند. در خصوص بیمه و چگونگی تحت پوشش قرار دادن آن سؤال کنید تا ببینید.

  1. چه نوع افرادی در تور وجود دارند؟

هر توری برای هر نوع قشری مناسب نیست. بعضی از تورها فقط برای جوانان تهیه شده و بعضی دیگر خانوادگی است. در واقع داشتن همسفری که بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید، خیلی مهم است و اگر هم‌سفرهای خود از قشر شما نباشند، سفر به کامتان زهر خواهد شد. پس برای پیدا کردن یک تور مناسب، حتماً در خصوص ویژگی‌های افراد شرکت کننده سؤال کنید.

  1. از شرایط سفر بپرسید

اگر اهل سختی کشیدن و آدم هیجانی نیستید و به دنبال یک مکان آرام هستید، انتخاب تورهایی که در آنجا باید چند روز را در جنگل بخوابید یا از کوهی بالا بروید، به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. برای انتخاب یک تور ابتدا روحیات خود را در نظر بگیرید و سپس شرایط سفر را بپرسید که آیا متناسب با اخلاق یا روحیه شما است یا خیر.

  1. اطلاعاتی در خصوص ثبت نام و کنسلی تور بپرسید

در واقع در ابتدا تمامی اطلاعات را شفاف از مسئول تور بپرسید. بیمه، شرایط ثبت نام، کنسلی، نوع اقامت و غیره و آن را با تورهای دیگر مقایسه کنید. این مقایسه به شما این اجازه را می‌دهد که بتوانید بهترین تور را انتخاب کنید. همچنین برنامه سفر را از مدیر تور خود بخواهید و آن را با دقت مطالعه کنید. در این برنامه دقیقاً تمامی خدمات به طور شفاف توضیح داده شده است.

توصیه برای مطالعه :

قالیشویی خوب

منبع : bgheimat


برچسب‌ها: ،

بازدید:

سؤالات قبل از نوشتن متن تبلیغاتی

10 سؤال اصلی در خصوص نوشتن متن تبلیغاتی و آگهی رایگان که باید بدانید

 

در حوزه تبلیغات فعال هستید یا یک کسب‌وکار کوچک و غیر مرتبط دارید، فرقی ندارد؛ در هر

مورد اگر قصد نوشتن متن تبلیغاتی و تبلیغات رایگان برای معرفی و فروش محصولات و خدمات خود را دارید،

اصول و سؤالاتی وجود دارد که باید قبل از شروع آن‌ها را از خودتان پرسیده و در نظر بگیرید.

متأسفانه بسیاری از افراد بدون هیچ‌گونه برنامه ریزی و در نظر گرفتن المان‌ها، شروع به نوشتن

متن تبلیغاتی می‌کنند و بعد از اینکه نتوانستند نتیجه مورد دلخواه خود را کسب کنند، روش

استفاده شده را بیهوده می‌دانند.

ما در این مقاله قصد داریم تا 10 سؤالی که هر شخصی قبل از نوشتن متن تبلیغاتی باید از خود بپرسد را بیان کنیم. در نظر گرفتن این سؤالات

و جواب آن‌ها برای کسانی که در این حوزه فعال نیستند، بیشتر از همه باید مورد توجه قرار بگیرد. این تکنیک و سؤالات برای هر روش تبلیغاتی

مانند تلویزیون، بنر، سایت‌های آگهی رایگان ، تبلیغات رایگان ، درج آگهی رایگان و غیره باید رعایت شود.

10 سؤال اصلی در خصوص نوشتن متن تبلیغاتی و آگهی رایگان که باید بدانید

 

 

 10 سؤال اصلی در خصوص نوشتن متن تبلیغاتی و آگهی رایگان که باید بدانید

10 سؤال قبل از نوشتن متن تبلیغاتی

  1. هدفم چیست؟

تعیین هدف، اولین جمله‌ای است که متخصصان تبلیغاتی توصیه می‌کنند. شما اول از همه باید بدانید به چه علت قصد تبلیغ محصول و خدمات

خود را دارید و در آخر مشتری قرار است که چه چیزی را به دست بیاورد. بیشتر افراد اهداف زیر را دنبال می‌کنند:

  • اطلاعیه برای فروش کالا
  • اطلاعیه در خصوص معرفی محصول یا خدمات جدید
  • افزایش ترافیک سایت
  • افزایش آگاهی مشتریان در خصوص محصولات و خدمات شما
  • افزایش و بهبود تصویر عمومی شما در جامعه

بدون اینکه هدف خود را تعیین کنید، هیچ‌گاه شروع به نوشتن یک متن تبلیغاتی نکنید. شاید در قدم اول نتیجه خیلی خوبی بگیرید؛ اما مطمئن

باشید که این یک قدم واهی است و شما را به جای موفقیت به پرتگاه شکست هول خواهد داد.

  1. عناصر مهم یک تبلیغات خوب چیست؟

چهار عنصر را باید در نوشتن یک متن تبلیغاتی در نظر بگیرید. این چهار عنصر را به اختصار AIDA می‌نامند که پایه چهار کلمه توجه، علاقه،

خواستن و اقدام است ، را می‌توان به صورت زیر تعریف کرد:

  • توجه: اولین و مهم‌ترین گامی است که باعث جلب توجه تبلیغات شما در بین هزاران تبلیغ خواهد شد. توجه به کلمه کلیدی که بیشترین ورودی را برای شما دارد، اول از همه باید در عنوان و متن تبلیغاتی رعایت شود.
  • علاقه: یک تبلیغ باید با علاقه کاربران و مشتریان خودش پیش برود و آن‌ها را تشویق به خواندن متن کند.
  • خواستن (میل): متن و تبلیغ نوشته شده باید به‌گونه‌ای باشد که باعث افزایش میل کاربران به خواندن متن و در نهایت تماس یا کلیک بر روی لینک سایت شود.
  • اقدام: متن تبلیغاتی باید به‌گونه‌ای نوشته شود که در همان لحظه یا آخر متن کاربران را تشویق به برداشتن تلفن و تماس با شما یا کلیک روی لینک برای خرید کند.

شما در قدم اول باید توجه کاربر را جلب کرده، سپس متن خود را مطابق با سلیقه و میل آن‌ها بنویسید و در آخر آن‌ها را تشویق به اقدام خرید کنید.

  1. من چه چیزی باید در تبلیغات بگویم؟

10 سؤال اصلی در خصوص نوشتن متن تبلیغاتی و آگهی رایگان که باید بدانید

 

10 سؤال اصلی در خصوص نوشتن متن تبلیغاتی و آگهی رایگان که باید بدانید

بهترین آگهی تبلیغاتی، آن‌هایی هستند که بر روی مزیت‌های محصول و خدمات تمرکز می‌کنند. شما باید در متن آگهی خود به کاربران بگویید

که این محصول چه ویژگی‌هایی دارد و بعد از خرید چه امکاناتی را می‌توانند به دست بیاورند.

به طور کلی‌ بر روی ویژگی‌های محصولات و به خصوص مزیت‌های آن تأکید کنید. بهترین حالت برای بیان مزیت­ ها استفاده از حالت فهرستی

است؛ زیرا فهرست‌ها توجه کاربران را بیشتر از متن در این مسئله جلب خواهند کرد.

 

  1. چگونه می‌توانم توجه را به آگهی خود جلب کنم؟

دو راه اصلی وجود دارد که شما می‌توانید توجه کاربران را به متن تبلیغاتی خود جلب کنید:

  • استفاده از تصویر مناسب
  • نوشتن عنوان جذاب

کاربران اولین چیزی که از متن تبلیغاتی شما می‌بینند، عنوان و تصویر آگهی است. در قدم اول، باید تمرکز اصلی خود را بر روی نوشتن

یک عنوان تبلیغاتی جذاب بگذارید. بعد عکسی را انتخاب کنید که متناسب با عنوان و خود آگهی باشد. این دو مورد اگر به خوبی رعایت شوند،

می‌توان گفت که نرخ کلیک بر روی آگهی شما تا 90% افزایش پیدا خواهد کرد.

اگر هم هیچ ایده‌ای برای نوشتن یک عنوان ندارید، بهترین راه بررسی متن تبلیغاتی دیگر رقبایتان است، اینکه ببینید آن‌ها چه کلمات و

عبارت‌هایی را برای توصیف محصول و خدمات خود استفاده کرده‌اند.

 

  1. چگونه کاربر به تبلیغ ما پاسخ دهد؟

یکی از دغدغه‌های افراد، دریافت پاسخ مناسب و از راه صحیح با استفاده از تبلیغات است. بهترین راه دریافت پاسخ، نوشتن اطلاعات ارتباطاتی

کامل مانند آدرس، شماره تلفن، شماره موبایل و ایمیل است.

  1. از چه تکنیک‌هایی در معرفی محصولات استفاده کنیم؟

اولین ویژگی یک متن تبلیغاتی، واقعی بودن مزیت‌های آن است. در بیان ویژگی‌ها نباید غلو کنید و آنچه را که هست، دقیقاً بنویسید. این

مهم‌ترین تکنیکی است که باید رعایت کنید. در نوشتن یک متن بهتر است که نکات و تکنیک‌های زیر را در نظر بگیرید:

  • نکات اصلی و کلیدی محصول و خدمات را بیان کرده و بر آن‌ها تأکید کنید.
  • خود را جای کاربر بگذارید و از زبان آن‌ها بنویسید.
  • با کاربر به صورت مستقیم صحبت کنید. ضمیر «شما» به کاربر این حس را می‌دهد که کسی واقعاً با او در حال صحبت کردن است.
  • از کلمات خیلی ساده و با معانی واضح استفاده کنید.
  • در طول متن بارها بر مزیت‌های اصلی تأکید کنید و آن را با موقعیت‌های مختلف بیان کنید.
  • غلو و زیاده روی در نوشتن نکنید. خلاصه بنویسید.
  • چند بار قبل از انتشار، متن را با صدای بلند برای خودتان بخوانید.
  1. آیا باید یک شخص حرفه‌ای را برای نوشتن استخدام کنم؟

بله نوشتن متن تبلیغاتی، یک فعالیت کاملاً حرفه‌ای است که فقط متخصص و تولیدکننده محتوا باتجربه و کار بلد می‌تواند از عهده آن به

خوبی بربیاید. افراد زیادی هستند که باقیمت‌های ارزان‌تری، این خدمات را برای شما انجام می‌دهند؛ اما باید این نکته را در نظر بگیرید، اگر شما

واقعاً قصد افزایش فروش محصولات و خدمات خود را دارید و اینکه تبلیغ و محصول شما بین رقبایتان ممتاز باشد، بهترین راه استخدام یا همکاری

با افرادی است که در این حوزه فعالیت می‌کنند.

البته خود شما هم می‌توانید این کار را انجام دهید؛ اما از آنجا که تجربه ندارید، باید چند متن را بنویسید و منتظر بازخوردهای آن باشید و این

مسئله نه تنها وقت گیر است، بلکه ممکن خواهد بود به دلیل رعایت نکردن اصول نگارشی، ارزش کار شما را پایین بیاورد.

  1. کدام نوع عکس و محتوا بیشتر از همه جذاب‌تر است؟

عکس و عنوان تبلیغ باید ویژگی مخصوص به خود را داشته باشد. عکس‌ها باید متناسب با تبلیغ باشند. توصیه می‌شود که عکس خود محصول

یا خدمات معرفی‌شده استفاده کنید. اگر هیچ عکسی مناسبی نداشتید، بهتر است که لوگوی شرکت خود را به کار ببرید.

برای نوشتن عنوان، بهتر است که آن را به صورت سؤالی بنویسید؛ یعنی کاربر را به یک چالش بکشانید تا جذب متن و محصول شما شود. به

کار بردن عبارت‌هایی مانند چرا، چگونه و چه چیزی بیشترین نرخ کلیک را داشته‌اند. همچنین، عنوان شما باید با عکس و خود متن متناسب باشد.

عکس و عنوان اولین مواردی هستند که کاربر به آن‌ها در تبلیغات توجه می‌کند.

  1. چه نکات امنیتی را در تبلیغات رعایت کنید؟

به غیر از موارد فنی، اصول و نکات امنیتی هم وجود دارد که شما باید در متن خود رعایت کنید و حتی در بعضی موارد، آن‌ها را بیان کنید. البته

استفاده از آن‌ها به نوع متن تبلیغاتی شما بستگی دارد. این نکات شامل:

  • توضیحاتی که می‌نویسید باید متناسب با ویژگی‌های اصلی خود محصول باشد. غلو کردن یا دروغ گفتن یک ویژگی می‌تواند اعتبار کار شما خدشه‌دار و حتی شما را روانه دادگاه کند.
  • چه نوع نکاتی امنیتی برای استفاده از این محصول به کار گرفته شود.
  • چه افرادی مجاز به استفاده از این محصول هستند.
  • تأثیر محصول بر محیط زیست و در واقع عوارض استفاده از آن چیست.
  • امنیت استفاده از محصول چگونه است.

این‌ها نکاتی هستند که شما می‌توانید در ویژگی‌های محصول بیان کنید.

  • آیا باید همه تبلیغات من یکسان باشند؟

هر شرکتی برای هر متن تبلیغاتی خود باید تعدادی اصول و قواعدی داشته باشد. این در واقع همان چیزی است که منجر به آگاهی برند می‌شود؛

یعنی هر کاربری با دیدن نوع متن تبلیغ سریعاً برند شما را در ذهنش تداعی می­کند؛ اما بهتر است که در هر متن خلاقیت‌ها و تفاوت‌هایی داشته

باشید. یک متن تبلیغاتی فقط برای چند بار اول جذاب است و در سری‌های بعدی جذابیت خود را از دست می‌دهد. برای همین سعی کنید تا در

نوع نوشتن و به کار بردن المان‌ها تفاوت‌هایی را نیز به وجود بیاورید تا تبلیغ شما دچار یکنواختی نشود؛ البته نباید از اصول و قواعد خود نیز فاصله

بگیرید.

 

منبع : bgheimat


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ]